onsdag, november 29, 2006

nintendo

Virkar en tröja till lilleman. Jo, det är sant ... virkar. Jag kan ju inte sticka jämt utan det blir randigt alltså får jag ta till virknålen om jag vill göra nåt med garn. Har ingen bild just nu men det är en grafitgrå färg i otroligt mjuk ull (vilket behövs eftersom virkat kan bli lite stelt). Mannen har gjort mönster på en nintendo-figur och det ska virkas in i benvitt på framsidan. Sen har jag tänkt att det ska bli en knallgrön rand nedtill på både ärm och tröja. Ringning har jag inte bestämt än. Det blir inte så mycket gjort just nu för en viss kille gillar att vara uppe på nätterna och nu måste vi börja lägga oss riktigt tidigt för att orka! I ett par dagar har jag suttit och virkat på vagnen för att få nåt gjort. Bild kommer när det börjar bli nåt.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails