torsdag, augusti 14, 2008

förpackning till näsduksfodralen



nu har jag gjort förpackning till näsduksfodralen. hade flera olika idéer men att använda sig av själva atchoo-loggan blev förstås det bästa. tycker det är underbart med blå häftklamrar. än finns inga detaljer med men kanske ska det stå att fodralet är gjort i 100% bomull och faktiskt går att tvätta. Den här röda kommer att matcha alla skotskrutiga plagg som enligt modetidningar kommer stort i höst. själv har jag spanat in ett klänningsmönster på burdastyle.com som jag tänkte sy i rött skotskrutigt och lägga till volang på länst ner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken lycka för mig (som är pysselmissbrukare) att hitta Din blogg! :-)

tina.t sa...

tack! vad glad jag blir av din fina kommentar :-D

Related Posts with Thumbnails