måndag, oktober 23, 2006

brud-borste!

Nu är hon ordentligt gift och jag kan visa kort på presenten. Kompisen gick och gifte sig häromsistens. Present? Fick idén direkt - en brudborste. Jag hade sett något liknande någonstans någongång. Man och barn inhandlade skaft och borste. Jag filade på idéer. Har lite böcker om svenskt hantverk som inspirerade. Bruden hade alltid rött i tonåren så det fick bli grundfärg. Hon har också lite läggning för glamour så på med lite guld. Det var väldigt kul att göra. Vi fick åka med ett par som har bil och det första mannen säger när han ser paketet är - är det en borste eller? Jag blev lite paff. Deras porträtt och giftermålets datum hoppas jag kan ge lite romantiska tankar någongång i framtiden när altanen soppas fri från löv.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails