torsdag, april 10, 2008

Flickr - nu finns jag där



nu har jag lagt upp lite bilder på Flickr. har tänkt att göra det sen länge så det känns kul att det äntligen blev gjort. spännande att skriva pysseltermer på engelska. tack och lov för tyda.se - ovärderligt för den som nu missat det.
när jag gick med litet barn till parken tyckte jag det var bra med en bältesväska - att hålla ordning på både handväska och barn samtidigt kändes alldeles för besvärligt. plastfickan gör ju att man lätt ser vad som är var och det rymmer det viktigaste man vill ha med. sy en ficka och vik över kanten så det passar runt bältet och sy en söm.

1 kommentar:

Alexandra Hedberg sa...

vad bra. Jag finns ju också där -men bara för två flickr grupper (mobile swap och the healing sketch). Annars tycke jag det är svårt att hinna med det också. Jag har ju full schå med att bara spara bilder på datorn och skriva bloggen) Vilket underbart väder det var idag!

Related Posts with Thumbnails