måndag, juni 16, 2008

mönsterofobi - hur kommer man över den?


jag köpte ju mönster för ett tag sen. det ska bli kortbyxor till lillkillen ... innan sommaren är över. som kreativ person kastar jag mig över nya idéer men när jag ska göra efter bruksanvisning i viss ordning blir jag lite darrig. har gått och köpt en sprättnål. har lyckats klippa ut bitarna. men nu när jag ska sy tar det stopp. tänk om jag gör fel och allt blir helt tokigt. är det nån som känner igen sig? eller nån som vet hur man botar denna åkomma? helst skulle jag vilja ha nån som hölll mig i handen och sa att det inte är farligt. du är inte rädd - du kan sy!

2 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Det här kommer att gå galant. Killens kortbyxor kommer att bli så tuffa :) Vad det gäller att läsa mönsterberkrivningar så förstår jag att man kan bli lite nervös faktiskt. Många gånger står det så omvänt så därför måste jag nog erkänna att jag mest syr efter mitt eget huvud och tycker att det blir bättre så :) Med lite rutin kommer det att gå som en dans för dig :)

tina.t sa...

tack för supporten :D
hoppas verkligen du har rätt...

Related Posts with Thumbnails